تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اعتماد به نفس


تقویت و بالا بردن اعتماد به نفس موجب ترقی شغلی و احساس رضایت از زندگی و حضور در اجتماعی است که ما در آن زندگی میکنیم . اعتماد به نفس عامل اكتسابي است كه از بدو تولد پايه هاي آن در ذهن هر يك از انسانها گذاشته و با مرور زمان اين امر گسترده تر و عميق تر مي شود. متاسفانه در بسياري از خانواده هاي سنتي چون مهمترين مساله براي والدين حرف شنوي و تسليم بله بودن فرزندان مي باشد ، اغلب با ايجاد محدوديتهاي غير ضروري و مشكل آفرين ، مانع رشد اعتماد به نفس در كودكانشان شده كه همين امر در بزرگسالي باعث عدم خودباوري و اتكاي به نفس در ايشان ميشود.
روابط یکی از مهمترین قسمت‌های زندگی ماست و تقویت مهارت‌های اجتماعی یکی از مهمترین چیزهایی است که هر فردی باید یاد بگیرد. بهتر کردن نتایجی که در این زمینه می ‌گیرید و به دست آوردن اطمینان بیشتر به مهارت‌های اجتماعیتان اعتماد به ‌نفستان را به طور کلی بالا خواهد برد.
خیلی از این راهکارها فقط به طور موقتی اعتماد به‌ نفس شما را بالا می ‌برند اما باز هم باعث می‌شوند کارهایی انجام دهید که قبلاً حتی فکرش را هم نمی‌ کردید و با انجام آنها اعتمادی عمیق‌ تر نسبت به خودتان در وجودتان ایجاد می‌ کنید.

قبل از شروع هر کسب و کار و یا حرفه ای , اولین گام را با بالابردن اعتماد به نفس خود بردارید موفقیت و رضایتمندی شغلی به دنبال شما خواهد دوید .

  انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 52

دیدگاه های کاربران (0)



ما بر این باوریم کیفیت خدمات و محصولات مهمترین فاکتور رضایت مشتریانمان است.