تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


راهنمای خرید کارتریج


 

کدام کارتریج را بخرم؟ کارتریج اصل یا کارتریج طرح؟

بدون تردید کارتریج اصل(اورجینال) بهترین انتخاب برای پرینتر شما است. متن چاپ شده با کارتریج اصل پررنگ، واضح و در کل صفحات چاپ شده با کیفیت بالا می باشد. تعداد صفحات چاپ شده با کارتریج اصل(اورجینال) معمولا بیشتر از کارتریج طرح است و همچنین تعداد دفعات شارژ آن بیشتر است. ولی قیمت کارتریج اورجینال چندین برابرقیمت کارتریج طرح است، بطوریکه خرید آن برای عموم مردم مقرون به صرفه نیست.

کارتریج طرح اصلی درصورت انتخاب خوب و استفاده صحیح می‌تواند نقش مهمی در استراتژی تأمین تجهیزات دفتر شما داشته باشد. انتخاب کارتریج طرح علاوه بر کاهش هزینه‌های کلی، کمک خوبی به تجارت های کوچک و نوپا است.
رتبه بندی کارتریج طرح از نظر نوع تولید به همان ترتیب گفته شده است یعنی؛ کارتریج‌های سازگار، بازتولید و بازیافتی و درآخر دوباره پرشده. اما از نظر شرکت تولید کننده نیز کارتریج‌های طرح با یکدیگر متفاوت هستند. البته دوباره باید گفت: توقعی را که از کارتریج اورجینال دارید (کیفیت بالا، تعداد چاپ صفحات و...) از کارتریج طرح نداشته باشید.
اگر تا به حال از کارتریج طرح استفاده نکرده‌اید یا تجربه ناموفقی در به‌کارگیری آن‌ها داشته‌اید، پیشنهاد می‌ کنیم یکبار کارتریج طرحرا از فروشگاه اینترنتی نوین چاپگر آریا تهیه کنید، پرینت بگیرید و نتیجه را مقایسه کنید.

  انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 57

دیدگاه های کاربران (0)



ما بر این باوریم کیفیت خدمات و محصولات مهمترین فاکتور رضایت مشتریانمان است.